مهم ترین قابلیت‌های اندروید آب نبات چوبی
متن دلخواه شما
27 مهر 1394 ساعت 17:24 | بازدید : 346 | نوشته ‌شده به دست ERFAN-OLYAEE | ( نظرات )

مهم ترین قابلیت‌های اندروید آب نبات چوبی

گوگل به تازگی به طور رسمی از نسخه  پنجم اندروید به نام آب نبات چوبی رونمایی کرد که سر و صدای زیادی را به همراه داشت. در این مطلب به کلیدی ترین قابلیت‌های این سیستم عامل جدید گوگل می‌پردازیم.گوگل مدعی است که اندروید 5 یک سیستم عامل بسیار عالی و لذت بخش برای تلفن‌های همراه خواهد بود. اندروید آب نبات چوبی ابتدا برای نکسوس 6 و نکسوس 9 که اوایل نوامبر روانه بازار خواهند شد، مشاهده می‌شود و سپس دیگر محصولات سری قدیمی تر نکسوس و نسخه‌های گوگل پلی پرچمداران دیگر شرکت‌ها نیز تا پایان ماه نوامبر به اندروید جدید آپدیت خواهند شد.

زبان طراحی:یکی از نقاط عطف اندروید ۵، تغییر کلی طراحی و ارگونومی سیستم عامل گوگل نسبت به نسخه‌های قبل است. گوگل این بار به سمت طراحی مسطح یا فلت رابط کاربری و آیکن‌ها رفته است. منوها از سهولت دسترسی بیشتری نسبت به قبل برخوردار هستند.

سیستم اعلانات بهینه شده: آب نبات چوبی راهکارهای بسیار بهتری را برای نمایش اطلاعات جدید به کار برده است. می‌توانید انتخاب کنید کدام یک از پیام‌ها از اهمیت بیشتری برخوردار است، محتواهای حساس خود را مخفی و حتی مخاطبانی را برای دریافت محتوا یا پیام هایی با درجه اهمیت بالاتر، انتخاب کنید.به گزارش zoomit ، اعلانات به راحتی با اشاره انگشت در بالای نمایشگر، قابل مشاهده است.

افزایش عمر باتری:گوگل مدعی شده است هر دستگاهی که اندروید ۵ را دریافت کند، به وضوح شاهد افزایش عمر باتری خواهد بود. این افزایش انرژی تا ۹۰ دقیقه زمان اضافی خواهد بود .

تنظیمات سریع جدید:گوگل اصلاحات زیادی را برای بخش دسترسی‌های سریع اعمال کرده است تا سهولت کار و دسترسی کاربر به این ابزارها بیش از پیش شود. برای مثال دسترسی راحت به امکان روشن و خاموش کردن وای فای، بلوتوث و مکان یاب از تغییراتی است که گوگل در نوار تنظیمات سریع اعمال کرده است. همچنین به صورت خودکار قابلیت هایی مانند چراغ قوه و هات اسپات نیز به این نوار اضافه شده است.

جهش عملکرد:جدا از پیشرفت هایی که گوگل در اندروید ۵ برای رابط کاربری اعمال کرده است، شاهد افزایش قدرت سخت افزاری دستگاه‌های مبتنی بر اندروید ۵ خواهیم بود. سیستم عامل جدید توانایی دارد تا ۴ برابر نیروی سخت افزاری و بازدهی سیستمی را افزایش دهد.

ارتقای سیستم جست وجو:پیدا کردن همه چیز در اندروید ۵ بسیار سریع و روان انجام خواهد شد. نتایج جست وجوها در بین تمامی اپلیکیشن‌ها ذخیره می‌شود. برای مثال اگر در مرورگر کروم به دنبال یک قطعه موسیقی خاص بگردید، دفعه بعدی که اپلیکیشن Google Music را اجرا می‌کنید، در بخش جست وجو می‌توانید نام آن آهنگ را مشاهده کنید و به کپی و پیست بین اپلیکیشن‌ها در این مورد نیاز نیست.

امنیت بالا:در اندروید ۵ راهکارهای بسیار بهتری برای بازکردن قفل نمایشگر به غیر از پین کد و پترن وجود دارد. با استفاده از ساعت اندروید و نزدیک کردن آن به گوشی، به صورت خودکار صفحه باز خواهد شد. آب نبات چوبی اطلاعات دستگاه را به طور خودکار رمزنگاری می‌کند و از سیستم SElinux برای قدرتمند کردن دستگاه و نرم افزار در مقابل عوامل مخرب و ویروس‌ها استفاده کرده است.

منبع : روزنامه خراسان



سیستم وبلاگدهی

-

سیستم وبلاگدهی


|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب